توضیح تصویر

dota2guard مشکلات دوتا 2

این سایت در بر گیرنده تمام اطلاعات برای حل مشکلات کاربران گیمر در باب بازی دوتا 2 میباشد

dota2guard مشکلات دوتا 2

این سایت در بر گیرنده تمام اطلاعات برای حل مشکلات کاربران گیمر در باب بازی دوتا 2 میباشد

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

مشکل در find mach بازی دوتا 2

يكشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۸، ۰۷:۳۰ ب.ظ

dota2guard

 

 

 

 

 

سلام من میرم داخل بازی کاملا بازی بدون لگ با بالاترین کیفیت پلی میشه اما یه بار دکمه ی فایند مچ رو میزنم خاکستری میشه و اصلا کار نمیکنه تو قسمتregionوصل نمیشه لطفا بگید چیکار کنم خواهش میکنم

 

 

تو دوتا میرم پلی دوتا رو میزنم رنکو پلی میکنم ولی پلی نمی شه پلی دوتا هم کم رنگ میشه هرچی روش کیلیک می کنم هیچ اتفاقی نمیفته لطفا راه نمایی کنید

 

 

سلام  من وقتی فایند مچ میزنم  کم رنگ میشه و  در قسمت region  فقط calculating نشون میده  لطفا راهنمایی کنید

 

و ....

 

عزیزان من چند وقتی هست که نیستم و نخواهم بود به بازی هم دسترسی ندارم .

از سایت های خارجی هم اینا به دستم اومد

 

1 از یک v.p.n استفاده کنید
v.p.n رو روشن کنید و برید تو بازی ببینید پینگ بهتون میده یا نه (توی سرور ها)
پینگ داد یه بار fing mach بزنید ببینید کار میکنه یا نه
اگه کار کرد که باید بکنه , find mach رو متوقف کنید بعدش برید v.p.n رو خاموش کنید
یکم صبر کنید , باز پینگ بگیرید ... اگه پینگ داد احتمالا دیگه مشکل درست شده و فاید مچ کنید .

 

2 اگه با بالایی حل نشد سعی کنید برید و یه گیم داخل دوتا watch کنید بعد خارج شید و دوباره امتحان کنید 

 

3 شاید با این ویدیو مشکل حل بشه لینک مستقیم

clientport 80+


از اونجایی که فهمیدم این مشکل مربوط به اینترنته .

شاید با تغییر اینترنت هم مشکل حل بشه مثلا از اینترنت گوشیتون استفاده کنید یا ...

 

دوستان حتما نظر بدید ... این که بدونم کمکی بهتون شد یا روش ها کمکی نمیکنن برای پیشرفت مورد نیاز هست

10 تا 20 ثانیه بیشتر وقت نمیگیره

 

 

 

نظرات  (۷۸)

سلام من به یه مشکل تو find match برخورد کردم وقتی‌ استارت میکنم استارت نمیشه و کلید find match قفل میشه با یه اکانت دیگه امتحان کردم همین شد

  • عبدالله محمودیان
  • اگه فایند مچ میزنین و صفحه پلی دوتا دیگه جواب نمیده احتمال اینکه مشکل با دی ان اس رفع بشه زیاده

    سلام .بنده یبار ساعتو عوض کردم درست شد ولی بعد یه مدت دوباره خراب شد .بعد به توصیه ی این عزیز یه ویدیو رو زدم برای تماشا بعدش درست شد.خدا کنه دوباره خراب نشه

    خدا خیر بده به اون کس که گفت ساعت سیستم رو عوض کنید درست میشه

    اگه چنین مشکلی دارید
    میتونید با تغییر dns مشکلتون رو حل کنید
    از dns های گوگل استفاده کنید
    4.2.2.4
    8.8.8.8

    من فاید مچ میزنم مچ فایند میشه بعد اکسپت میکنم هنگ میکنه و بن میشم

     

    اقا بهترین کتر برا الان که منم تست کردم و همیشه جواب میده وی پی ان الکترو عه که راحت وصل میشه.

    که البته اپدیت داده و الان برا همه کار میکنه

    مشکلی هم از بابت پینگ نداره و دقیقا همون پینگ قبلی رو بهتون میده 

    سلام من هرچی توربو پلی میکنم پلی نمیشه یبار 40 دیقه موند ولی پلی نمشه  کلا پلی نمیشه اگه میشه جواب بدید بی زحمت

    سلام

    استیم رو باز کنید بذارید دانلودی چیزی هست تموم بشه. بعد نرم افزار رادار گیم رو که قبلا دان کردید رو فعال کنید و وارد بازی بشید.پینگ رو چک کنید.رادار رو غیر فعال و خاموش کنید و وارد بازی بشید.ابته من ایرانسلم.

    هرکی میخواد بری...نه توی دهن این دولت و مملکت لطفا ان منم اضافش کنه

    دوستان منم با این مشکل مواجه بودم
    ساعت سیستمتونو بزارید روی یه کشور دیگه درست میشه 
    لعنت به این وضع

    سلام.  من با چند تا اینترنت همراه اول و رایتل و ایرانسل امتحان کردم اما پینگ رو نشون نمیده و calculating میزنه،گزینه live watch هم اجرا نمیشه، همه چی آپدیته و سرعت اینترنت هم خوبه، نمیدونم باید چیکار کنم. کممممممممک

     

     

     

    دوستان برین سایت رادارگیم و برنامشو دانلود کنید و برید راحت بازی کنید

    سلام بچه ها یه روش الان خودم پیدا کردم اوکی شد برام شمام امتحان کنید...

    نگا کنید اول استیمتونو کامل ببندید یعنی کامل کامل بسته باشه. بعد ی وی پی ان روشن کنید، خودم سایفون زدم. بعد استیم رو باز کنید یوزر پس بزنید، بعد بازی رو باز کنید... وقتی که بازی باز شد courdinator میخوره همون نوشته ابیه که میاد بالای صفحه اونجا vpn رو خاموش کنید courdinator میره مینویسه connection lost steam این رو که بالای صفحه نوشت باید وی فای خود کامپیوتر رو چند لحضه خاموش کنید یا سیم لن رو بکشید که کلن چند ثانیه نت نداشته باشه پیسی بعدش وصل کنید یا روشن کنی wifi رو اوکی میشه. courdinator میره و پینگتونو میده من با این روش وصل شدم حتما امتحان کنید...

    پاسخ:
    دوستان من خیلی وقته به سایت سر نمیزنم و این مطلب هم برای خیلی وقت پیشه

    و اما برای این مشکل چند راه حل میگم شاید درست بشه 

    1- استفاده از چیز شکن برای بار اولی که به دوتا لوگین میشین و استارت مچ میزنید 
    2- استفاده از سرور مجازی 
    3- استفاده از سرویس کاهش پینگ و رفع تحریم 
    4_ استفاده از dns (الکترو -رادار بازی )

    دقت کنید مشکلی توی سیستم هم نداشته باشید - مثلا دانلودی فعال نباشه , پروکسی تنظیم نباشه , یا حتی تایم ساعت کامپیوتر درست تنظیم باشه

    دوستان.  

    من یه سرویس ip گرفتم از. گادپینگ. 

    بخرید میتونین بازی کنین. 

    من دو روزه  گرفتم کار کرده

    یعنی ریدم دهن اون کسی که مسبب این همه بدبختی شد، بدبختیم ما از یه اینترنت هم محرومیم

    چقدر بدبختیم یعنی 

    این  ریجن هم عوض کردم نشد 

    دقیقا مثل این سریال handmade tale شدیم 

    سلام دوستان
    این مشکل نرفتن بعد از زدن پلی دوتا من با نرم افزار ی ان اس جامپر تا مقدار زیادی حل شد واسه من اگه روی IPV4 مشکل حل نشد (در بعضی مواقع روی یه دی ان اس کار میکنه)روی IPV6 بزنید اگه دوباره نرفت یه دی ان اس انتخاب کنید حتما میره داخل
    به امید روزی که مردم ایران از دست یه مشت آدم احمق بیسواد حرومزاده راحت بشن 

  • حمید پالی
  • آقا فکر کنم مشکل و حلش کردم . برا من که درست شد امیدوارم مال شمام بشه . وارد استیم بشید از قسمت ستینگ گزینه دانود رو بزنید و یه بخشی نوشته دانلود رجیون (download region) این قسمت رو تغییر بدید برای من روی کویت بود گذاشتم روی لندن حل شد . حالا جاهای مختلف امتحان کنید ببینید چی میشه دیگه

    ای کاش تو عراق یا افغانستان زندگی میکردم لاقل اونجا به هر بهانه ای نت رو فیلتر نمیکردن و یه سرور بازی رو بایکد نمیکردن

    واقعا ای کاش توی ایران به دنیا نمیومدم

    سلام گفتید تایم زون رو تغییر بدید من انجام دادم ولی فاییده نداشت وقتی دقت کردم تایم زون تهران کلا داغون شده نمد چرا نیم ساعت جلوتره

    یعنی خداشاهده واسه خودم متاسفم دارم توی ایران زندگی میکنم

    من دیگه ناامید شدم 

    واقعا چه داستانیه

    یسری میتونن بازی کنن 

    با تعویض ویندوزم درست نمیشه 

    استیمو پاک کردم بازی پاک کردم 

    همه چیو از اول دانلود کردم 

    DNS 

    ping jupmer 

    هیچی

    حالا یسری ها خارج از کشور هم همین مشکلو داشتن 

    یکی نوشته بود یه هفته ولش کنین بعد تست کنین شاید درست شد 😵‍💫

    چیکار کنیم 

    اقا اینم یه راه حل دیگه بدون اینکه پینگت بالا بره dns jumper دانلود کنید 

    ۱۸۵.۵۵.۲۲۶.۲۶

    ۱۸۵.۵۵.۲۲۵.۲۵

    این دی ان اس وارد کنید بدون افزایش پینگ یا هرچیزه دیگه ایی راحت بازیتونو بکنید بخدا ک کار میکنه 

    بچه ها من با برنامه uu game booster مشکلی نداره برای رفتن تو بازی ولی ping 300 میشه

    سلام، دوستانی که مشکل فایند مچ دارن، من با مودم ایرانسل سیم کارت ایرانسل امتحان کردم مشکلم حل شد

    متین جان بله با وی پی ان میشه ولی پینگ ثابتی نمیده و به سختی فقط آخر شبا میشه اگه وی پی ان خوبی میشناسی معرفی کن

    اقا من فهمیدم یه وی پی ان بزنید راحت برید تو بازی

    ترخدا یکی راه حل این مشکل فایند مچو بگه با تغییر ساعت درست نشد با dns درست نشد دهنمون سرویس شد ناموسا

    با الکترو دی ان اس وصل میشه

    سلام دوستان این مشکل فایند مچ رو من با نت شاتل تست کردم نشد با نت های وب تست کردم نشد با نت مخابرات هم یکی در میون با کلی مشکل تک و توک میاره با نت همراه اول هم تست کردم نشد

    کسی نمیدونه این مشکل رو چجوری برطرف کنیم ؟؟؟؟این تنظیم ساعت چجوریه خواهشن یکی یه توضیح کلی بده ما هم اوکی کنیم

    یعنی رید.... دهن هر چی دولت و آخونده یعنی کس خوار یکی یکشون

    من هم این مشکل رو دارم که مچ فایند میشه ولی لحظه ورود به بازی دیسکانکت میشه و بن میشی. با اینترنت ایرانسل گوشی مشکل حل میشه ولی پینگ بالاست و استیل نیست و مدام لگ دارم. با اینترنت مخابرات و همراه اول گوشی این مشکل هست.

    با ساعت سیستم و دی ان اس خیلی ور رفتم درست نشد. اگر کسی راه حل درست و دقیقی داره ممنون میشم راهنمایی کنه. 

    دوستانی که میگن ساعت و تغییر دادن درست شده لطفا یه راهنمایی درست کنن ساعت و چه تغییری بدیم ساعت ویندوز و تاریخ ویندوز من درسته پینگ میده فایند میزنم تا فایند میاد اکسپت میکنم وارد نمیشه و بن میشم واچ هم نمیتونم کنم اگه این مشکل با تغییر ساعت درست میشه لطفا یه راهنمایی درست کنین ساعت و چه تغییری بدم وقتی ساعت ویندوزم و تاریخ ویندوزم صحیح است ممنون ازتون

    دوتا فایند میشه کانکت نمیشه 

    زمان هم ده تا کشور مختلف رو امتحان کردم نمیاره 

    کس خوار یک یک شون 

    دوتا فایند میشه کانکت نمیشه 

    زمان هم ده تا کشور مختلف رو امتحان کردم نمیاره 

    کس خوار یک یک شون 

    آقا خدا بیامرزه پدر و مادر اونیکه گفت با عوض کردن ساعت سیستم درست میشه.تا تایم زون رو عوض کردم زدم ابوظبی دیدم ۵۰۰ مگ آپدیت و ولیدیتینگ داد و راحت رفتم تو بازی.سرویس شده بودیم انقدر ضد حال خووردیم.شیر مادر و نان پدرت حلالت خدا قوت پهلوون.

    سلام من پینگ دارم پینگم هم خوبه فایند مچ میزنم ولی بعد از اکسپت وارد بازی نمیشه و میفتم بیرون و بن میشم مشکل از چیه؟

  • ابوالفضل
  • سلام من فایند مچ رو میزنم و کانکنت میشه و نمیره تو گیم و بن میشم و تامزون همه کارایی ک گفتید انحام دادم ولی بازم درست نشد لطفا کمککنید

     

  • امیرکوانتیک
  • سلام خسته نباشین من دوتا ۲ فایند میشه ولی به محزه اینکه میخواد بره تو گیم دیسکانکت میشه لطفا کمکم کنید ممنون

    سلام . فاین مچت میکنم اکسپت میکنم میندازتم بیرون هرچقدم ریکانکت میزنم نمیاد و اخرشم بن میشم واتچم نمیتونم کنم تاچند روز پیش اوکی بود 

    فقط فقط فقط ساعت سیستمتونو درس کنین ۶ هفته ۱۰۰۰ تا روش روفتم هیچ کدوم نشد تا اینکه دیدم یکی گفته ساعتو درس کنین و درس شد

    آقا پیمان که گفتی ساعت ویندوزو درست کنین 

    دمت کرم  درست شد 

    خدا خیرت بده❤️

    برای مشکل find match

    داخل dns کارت شبکه تایپ کن :
    ۸٫۸٫۸٫۸
    ۴٫۲٫۲٫۴

    slm inayi k migan find mizanan accept miyad nemire to game manam in moshkelo ba net hamrah aval dashtam .internete sim karto avaz kardam ro irancell moshkelam hal shod ba k hero pick kardam dobare avordam ro hamrah aval ping 90

    سلام اقایون من فایند مچو میزنم فایند میشه اکسپتم مبکنم ریکانکت میزنه دیگه نمیره داخل و بن میشم یکمی از نظراتو خوندم درست نشد یه سری گفته بودن تایمو چک کن همه چیو اکی کردم هیچ جوره نمیره داخل حتی وریفای هم کرذم بازم نشد نتم هم مشکلی نداره چون با همین نت csgo پلی میدم پینگم 90 اصلا نمیدونم چش شده فقط یکی کمکم کنه

    سلام من فایند مچ میزنم accept میاد بعد اوکی میکنم دیگه داخل نمیره فقط reconnect میده هی دیگه بعدشم ban میشم !! کسی داشته این مشکلو تا حالا؟؟

    دوستان تایم زون سیستمتونو بزارید یه کشور دیگه بعد ببندید ، باز باز کنید درستش کنید ریستارت کنید درست میشه 

    دهنم سرویس شده اصلا فایند نمیشه ۷۰ روش سامورایی روش کار کردم ۳ بار حذف نصب کردم تنها چیزی که درستش کرد فیلتر شکن بود که اونم هم مصرف اینترنت بالا میبره هم پینگ بالا میبره،اگه کسی چیزی میدونه بگه دمتونگرم

  • احسان اسدی
  • من رنک مو باز کردم ۱۰۰ ساعت بازی کردم بعد شماره تلفن دادم گفت شماره قبول نیست یعنی صحیح نیست یه شماره دیگه دادم باز گفت صحیح نیست یه شماره دیگه دادم باز گفت صحیح نیست الان من چی کار کنم رنکم باز کردم ولی نمی تونم بازی کنیم 

     

    اقا اونی که گفت ساعت سیستمو چک کنید و درست کنید خدا خیرش بده=)))) هم مشکل فایند مج دوتا هم مشکل سرچ توی فایرفاکسم حل شد، ساعت من البته درست بود فقط Set time zone automatically فعال نبود که اونو ان کردم هردوش درست شد✌️

    سلام من وقتی میخوام find match  یه صفحه ای برام میاره میگه پوشه وارکرافت یافت نشد .

    و میگه لطفا پوشه وارکرافتخودرا در تنظیمات آتسناد انتخاب کنید 

    میخواستم بگم چطوری باید انتخاب کنم؟

     

  • پیام عالمی
  • سلام واس من وقتی میزنم find match مینویسه singel draft is the only game mod allowed in the low priority punishmennt pool

    من دقیقا همین مشکل فایند مچ رو داشتم ،روی پلی دوتا میزدم و پلی میدادم پلی ام خاکستری و بی رنگ میشد و دیگه کار نمیکرد . من تو گوگل کروم هم سرچ میکردم کار نمیکرد و چیزی نمیومد و مینوشت مشکل از ساعت کامپیوتره و من هم فکرشو نمیکردم اما وقتی ساعت کامپیوترم رو نگاه کردم دیدم عوض شده و خرابه ، اونو که درست کردم هم گوگلم درست شد و هم دوتا برگشت به حالت قبلش ،موفق باشید😉

    واس من وقتی میزنم find match مینویسه singel draft is the only game mod allowed in the low priority punishmennt pool

    من همه جای بازی fps هم روی 1 هست 2 ساعت طول میکشه بره تو بازی بازی هم فایند نمیشه

    سلام من چند روزی میشه میرم تو بازی میخوام بزنم استارت شه یهو کم رنک میشه و دیگع بازی استارت نمیشه

    پاسخ:
    خوب عزیزم تو همین پست توضیحات مشکل شما داده شده دیگه !!

    سلام برای من همون روش اول اوکی ولی هر دفه بخوام فایند کنم باید وی‌ پی ام روشن کنم یه بار.راخکاری نیست که دیگه نیاز یه فیلتر شکن نباشه؟

    پاسخ:
    متاسفانه من خیلی وقته دوتا پلی نمیدم , اطلاعات تازه ای ندارم

    سلام دستتون درد نکنه مشکل من با روشن کردن فیلتر شکن برطرف شد

    پاسخ:
    برای اولین بار یه نظر مثبت دریافت شد *-*
    خیلی ممنون از شما

    سلام من رنک بخوام استارت کنم فیلتر میخواد میشه کاریش کرد بدون فیلتر استارت کنم 

    پاسخ:
    سلام
    با یه اینترنت دیگه امتحان کن 
    اگه راه حلی پیدا کردم تو بلاگ میزارم 

    سلام من رنک بخوام استارت کنم فیلتر میخواد میشه کاریش کرد بدون فیلتر استارت کنم 

    پاسخ:
    سلام
    با یه اینترنت دیگه امتحان کن 
    اگه راه حلی پیدا کردم تو بلاگ میزارم 

    منم نمیتونم رنک رو سیستم خودوم بازی کنم وقتی میخام فایند مچ بزنم ارور میزنه     none of the region دیگه بقیش بلد نیستم 

    پاسخ:
    سلام
    از داخل کادر چند مورد سرور انتخاب کنید برای استارت بازی 
    اگه پینگ نمیداد از همین پست مشکلتون رو حل کنید .

    اقا دمتون گرم . روش 3 برای من جواب داد و پینگ داد بهم . اگر دوباره خراب نشه البته 

    پاسخ:
    GG

    سلام میشه یک فیلتر شکن معرفی کنید میخوام رنک استارت کنم نمیشه ولی وقتی فیلتر روشن میکنم میشه

    پاسخ:
    تلگرام پیام بده 
    @m411saw

    چرا وقتی find match رنک رو میزنم none of the selected regions is allowed in ranked matchmaking رو میاره باید چکار کنم؟؟؟؟؟؟

     

    سلام

    من وقتی که میخوام بازی کنم پلی دوتا رو میزنم و حتی پلیر هم پیدا میشه

    ولی مشکل من اینه که ریکانکت میشم و نمیزاره که هیرو انتخاب کنم و فقط ارور ریکانکت میده

    قندشکن و اینا هم زدم هیچ تاثیری نداشت

    لطفا کمکم کنید

     سلام. من وارد استیم میشم و دوتا رو باز میکنم همه چی خوبه بعد رنک انتخاب میکنم شروع به پیدا کردت بازی میکنه ولی هر چی صبر میکنم بازی پیدا نمیکنه

     

    سلام من هرکاری که گفته بودین انجام دادم ولی هیچ کدوم جواب نداد من باید چی کار کنم؟ مشکل از سیستم نیست رمش هم ۴ هست سی پی یوش هم قدرتمنده

  • علیرضا بهراملو
  • سلام من وارد بازی دوتا۲ میشم بعد فایند مچ رو میزنم بعد هرچی می گزره کسی پیدا نمی شه من حتی تا ۳۰ دقیق هم وایسادم اما پلیری پیدا نمی شه خواهش میکنم کمکم کنید

     

    سلام دوست عزیز اقا من امروز دوتا۲ رو نصب کردم تو خونه ببین بار اولی که دوتا رو باز میکنم find macht و میزنم رنک و انتخاب میکنم میرم تو رجین انتخاب کردن پینک نمیده بعد فایند مچ و میزنم تبدیل میشه به پلی دوتا هرچیم روش میزنم دیگ هیچ اتفاقی نمیافته این کارایی که گفتین و انجام دادام watch ام نمیاونم ببینم 

    میشه کمکم کنید

    سلام من بازی میزنم تا ورود میشه مینداز بیرو نه erorمید نه چیزی چه مار کنم؟

     

  • علی افشاری
  • سلام در روش 3 چی توی کادر مینویسه و ok میکنه اصلا مشخص نیست 2 روش اول امتحان کردم درست نشد همچنان Calculator هست لطفا کمک کنید

    پاسخ:
    clientport 80+

    پایینش نوشتم که !!

    من نمیتونم find match کنم گزینش خاکستری شده
    و همچینین نمیشه watch کنم به vpn هم وصل میشم باز هم همونطوریه

    پاسخ:
    کل کار هایی که گفتم انجام دادید ؟

    پلیرای دوتا یک خیلی بیشتر از دوتا دو هستش تو اتیناد وقتی فاین میزنی ته تهش 1 دقیقه طول بکشه مگر اینکه ساعت 3 شب باشه اون موقع 2 یا 3 دقیقه پیدا میشه اما تو دوتا 2 روزش باید نیم ساعت وایسی تا 10 نفر پیدا شن بخان بازی کنن چه برسه که بخوایی شب بازی کنی 

    پاسخ:
    سلام عزیز دل 
    دوست گلم توی دوتا 1 سیستمی هست که بخاد رنکینگ بده برا پلیر ها ؟ و بر اساس رتبه به پلیر ها جایگاه بده و با اون جایگاه فایند مچ کنه تا هر کسی با هم رده و هم اسکیل خودش تو یه بازی بیوفته ؟
    پلیر های دوتا یک , 1 به 1000 دوتا دو هم نیست . و این آمار هست نه حرف من
    فقط دو بازی از نظر بازیکن تا حالا از دوتا 2 جلو زدن که فعلا csgo اول و dota 2 دوم هست از این نظر .

    سلام خسته نباشید من وقتی فایند مچ رو میزنم ومی خوام سینگل درافت بازی کنم می زارم رو سینگل درفت بعد فایند مچ رو می زنم نمی یاره بعد رو پلی دوتا میزنم صفحه رو از نمی کنه لطفا کمک کنید

    پاسخ:
    چی رو نمیاره؟!! یعنی مچ فایند نمیشه یا اصلا شروع به فایند مچ نمیکنه ؟
    چیزی به ذهنم نمیاد اگه عکس یا فیلمی میفرستادی خوب میشد .

    سلام چرا وقتی تو دوتا دو فایند مچ میکنم هر چقدر طول میکشه هیشکی رو پیدا نمیکنه لطفا کمک کنید بعضی وقتها تو 2 دقیقه پیدا میشه ولی بعضی وقتا تا2 ساعت هم پیدا نمیشه

    پاسخ:
    سلام
     امکان نداره تا دو ساعت طول بکشه 
    تایم پیدا کردنش ممکنه تا نیم ساعت اونم موقعی که پلیر ها خیلی کم میشن اتفاق بیوفته (البته اگه تاپ پلیر باشی احتمال داره ) 
    که باز اینام میتونه نسبت به mmr و رولی که انتخاب کردید متفاوت باشه .

    سلام وقت بخیر خسته نباشین من با وی پی ان هم امتحان کردم رفتم تو بازی پینگ نداد زده Calculating بدون وی پی ان هم چک کردم پینگ نمیده با وی پی ان بی وی پی ان نمیده نمیدونم مشکل ار چی هستش لطفا راهنمایی کنین

    پاسخ:
    سلام دادش گلم
    تو فیلتر شکن به چنتا سرور وصل شدی و امتحان کردی ؟ , با یه فیلتر شکن دیگه هم امتحان کن .

    1 ببین عزیز دل اول این که چک کن هنگام بازی برنامه های دیگه به اینترنت دسترسی نداشته باشن ... یه برنامه میتونه باعث این مشکل باشه به احتمال کم ولی ...
    از یه برنامه استفاده کن تا اینترنت رو برا برنامه های دیگه ببندی یا ...

    2 برو تو استیم ریجن دانلودتو تغییر بده ... حدالمکان نزدیک به شهرتون و استیمو ریستارت کن .

    3 یه ویدیو کمی بعد میزارم ...اونو نگاه کن .

    4 از یه اینترنت دیگه استفاده کن ...

    5 فایروال رو خاموش کن

    6 استیم یا بازی رو از run as administrator اجرا کن .

    من نمیتونم رنک بازی کنم ارور میده نمیدونم چرا یه بار تونستم ولی از اون موقع تا حالا نتونستم بازی کنم مشکل از کجاست شماره تلفنم ثبت کردم

     

    پاسخ:
    یعنی چی نمیتونی بازی کنی ؟
    خوب از ارورش یه متنی ... عکسی چیزی بفرست !
  • GՐ૯૯Ո КΞЏ
  • چیزایی که بالا گفتم توسط چند نفر تست شدن و جواب دادن .... من فعلا تا این حد میتونستم کمک کنم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی