توضیح تصویر

dota2guard مشکلات دوتا 2

این سایت در بر گیرنده تمام اطلاعات برای حل مشکلات کاربران گیمر در باب بازی دوتا 2 میباشد

dota2guard مشکلات دوتا 2

این سایت در بر گیرنده تمام اطلاعات برای حل مشکلات کاربران گیمر در باب بازی دوتا 2 میباشد

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

مشکل باز نشدن بازی دوتا 2 در استیم

شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۲۷ ب.ظ

سوال : ی مدتیه تو استیم رو بازی دوتا 2 کلیک میکنم اما هیچ اتفاقی نمیفته ! ( نمیره تو بازی )

 

انجمن تفریحی و سرگرمی وب فان

 

 مشکل به خاطر پاک شدن فایل datacache.dll از مسیر Steam\steamapps\common\dota 2 beta\bin هست که توسط آنتی ویروس انجام شده !

 

راحل:

1 - آنتی ویروس خودتون رو غیر فعال کنید

2- به قسمت VERIFY INTEGRITY OF GAME CACHE رفته و روش کلیک کنید و صبر کنید تا کارش تموم بشه

3- حالا اسیم رو ببندید و دوباره باز کنید

4 - استیم به محض باز شدن فایل های از دست رفته رو دانلود میکنه

5 - حالا این فایل ها ی از دست رفته ی دانلود شده رو باید به قسمت استثنائات آنتی ویروستون اضافه کنید تا دوباره پاکشون نکنه

6 - حالا آنتی ویروس رو فعال کنید

7 - از بازی لذت ببرید ! 

 

 

تا تیر ماه 99 بلاگ تعطیل است

 

 

نظرات  (۷۱)

Lost location to steamچیکار باید کنم برا این وقتیvpn میزنم میشه

سلام کارایی که گفتید کردم ولی فایل نیومد بعد مشکل من اینه دوتا رو ملی میکنم صدا هست تصویر هست ولی تا چند ثانیه بعدش کلن گیر میکنه نه صدا نه تصویر هست

سلام داداش برا من اصلا بالا نمیاره تا باز میکنه خودش میبنده چیکار کنم؟

سلام من دوتا2 رو نصب کردم بعد دانلود راه اندازی میخواد بشه آخرش ارور میده

 

پاسخ:
ارور چی 
متن بزار

سلام خسته نباشید من لپتاپم قدیمیه دوتادو با کندی پلی میشه چه کنم درست شه؟ 

پاسخ:
1 - درایور های سیستمو آپدیت کن
2 - تنظیمات کارت گرافیکت رو از اینترنت پیدا کن و درستش کن (برای هر سیستمی یه مدلی جواب میده)
3 - از درون بازی تنظیمات رو حدعقل بزار 
4 - رزولیشن رو پایین بیار
5 - مثل من خودتو پاره کن یه سیستم جدید بگیر ! *-*

سلام ببخشید من بازی دوتا 2 رو اجرا میکنم اجرا میشه صدا هم میاد ولی صفحه دوتا اصلا بالا نمیاد اما اجرا شده چطور میتونم درستش کنم 

ممنون

من این راه رو رفتم کار کرد ولی دوباره به مشکل بر خوردم 

پاسخ:
دوباره انجام بده :D
  • مبین شجاعی
  • این ارورو میده

    سلام من قبلن دوتا دوم میزدم آبدیت شه میشد اما الان وقتی که میزنم آبدیت شه نیمیشه

    پاسخ:
     - ریجن استیم رو تغییر بده .
    - اینترنت رو تغییر بده .
    - قند شکن استفاده کن

    سلام با عرض خسته نباشید.

    من چرا روی play dotaمیزنم می‌خوام فایند کنم همین کن کلیک میکنم اون دکمه play dota کم رنگ میشه.

    اگه میدونید خواهشاً بگید.

    پاسخ:
    http://dota-2.blog.ir/1398/10/22/%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-%D8%AF%D8%B1-find-mach-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D8%AA%D8%A7-2

    سلام من میزنم رو فایدین مچ 90 دقیقه واستادم ولی اکسپت نومد باید چیکارکنم

    من چند روزه دوتا 2 از library استیمم رفته ولی بازی تو هاردم هست

    پاسخ:
    سلام دوست گلم
    روش اول اینطوری عمل کن
    1. اول تو استیم پایین سمت چپ add a game رو بزن
    2. add a non-steam game
    3. BROWSE
    4. ادرس گیم رو پیدا کن و انتخابش کن ... معمولا مسیرش این پایینیه
    steam/steamapp/common/dota2beta/game/bin/64,32

         5. گیم رو که انتخاب و به لیست اد کردی , رو add selected programs میزنی .

    مشکلت باید حل شده باشه ... حالا شاید چنتا فایل ازش حدف شده برا همین ممکنه کمی دانلود داشته باشه !


    روش دوم

    میری از store استیم , دوتا 2 رو جستجو میکنی , کمی میای پایین و از جلوی play dota2
    روی play game کلیک میکنی
    بعد next
    منتظر میمونی تا تموم شه .
    تامام .

    سلام من وقتی داخل بازی میشم پینگ نمیده و باید20 دقیقه وایسم تا پینگ بیاد در این بجای پینگ مینویسه calcultaing  هر دفعه دوتا رو باز میکنم این مشکلو دارم چکار کنم؟ وقتی پینگ میاد و دوتا رو هم میبندم دوباره باز میکنم همین مشکل پیش میاد

     

    پاسخ:
    سلام 
    عزیز دل مشکل شما هم مثل مشکل دوستمون توی نظر قبلی هست ... یه سر به پست جدید توی بلاگ بزنید , اینجا 
    اگه حل نشد بگید , تونستم کمک میکنم

    سلام داداش خیلی ها گفتن که وقتی دکمه FIND MATCH رو میزنن و رول مورد نظرشونو (مثلا توربو)انتخاب میکنن و باز دکمشو میزنن اون دکمه به حالت محو در میاد و دیگه هیچ اتفاقی نمیفته لطفا جواب بدید

    پاسخ:
    در یک پست جدید جواب دادم

    سلام اون قسمتی که توی مرحله 2 گفتید رو چجوری باید بریم من پیداش نمیکنم 

    پاسخ:
    توی یکی از پست ها عکس این قسمت هست ... پست زیادی هم تو بلاگ نیست بگردید پیدا میکنید

    سلام اون قسمتی که توی مرحله 2 گفتید رو چجوری باید بریم من پیداش نمیکنم 

    تو دوتا میرم پلی دوتا رو میزنم رنکو پلی میکنم ولی پلی نمی شه پلی دوتا هم کم رنگ میشه هرچی روش کیلیک می کنم هیچ اتفاقی نمیفته لطفا راه نمایی کنید
    پاسخ:
    پاسخ داده شده
    سلام  من وقتی فایند مچ میزنم  کم رنگ میشه و  در قسمت region  فقط calculating نشون میده  لطفا راهنمایی کنید
    سلام  من وقتی فایند مچ میزنم  کم رنگ میشه و  در قسمت region  فقط calculating نشون میده  لطفا راهنمایی کنید
    سلام،من این کارو که گفتی انجام دادم ولی اتفاقی نیوفتاده نیز همون ارور میاد و به سرورا وصل نمیشه حتی بازی رو پاک کردم و دوباره دان کردم ولی باز نشد لطفا راهنمایی کنید ممنون
    با سلام من میر متو بازی دوتا وقتی که میزنم سرچ کنه برای رفتن تو یه بازی  میزنم مثلا رو توربو یا هرچیز دیگه ای میاد بیرون و دیگه نمیتونم توربو یا غیره بزنم

    سلام خسته نباشید ممنون از وقتی که میزارین 
    من برام الان ٣ روز تو بازی ٢تا مشکل پیش اومد که بازیم هر وقت پلی میزنم به رنگ خاکستری در میاد و اجازه هیچ کاری نمیده بهم و وقتی مشترکن بازی میکنیم منظورم تو پارتی اونا بازی ران میکنن منو از بازی دسکانکت میکنه و میزنه disconnect fron server check your internet connection 
    Unable to download the network configuration fron cdn 
    ممنون میشم اگه بتونین راهنمایم کنین مشکل بر طرف کنم 
    دقیقا منم همین مشکلو دارم،قسمت فایند مچ قفل میکنه و کمرنگ میشه
    کسی هست راهنمایی کنه؟
    KIRETO MAN BOKHORAM ADMIN

    پاسخ:
    زحمت میشه
    منم مشکل فایند کردن دارم کمرنگ میشه جلو سرورها میزنه Calculating راهنمایی کنید
    سلام.مشکلی نداشتم یهو دیگه نمیتونم فایند بدم.میخوام فایند بدم قفل میکنه و قسمت فایند کمرنگ میشه لطفا کمک کنید
    سلام اقا من میرم تو بازی پلی دوتارو میزنم صفحه باز نمیشه انگاز قفل شدع راهنمایی کنید
    پاسخ:
    داداش گلم تو یه پست جدید تا میتونستم کمک کردم
    وقتی میره تو( می نویسه و نمیره تو بازیconnecting to the dota 2 netwrok
    سلام وقتی میرم تو بازی play  رو میزنم اجرا نمیکنه join نمیشه بعد دوباره میخوام play  رو بزنم انگار قفل شده
    وقتی میرم تو قسمت library گزینه play نمیاد صفحه کلا خالیه فقط ی خط انگلیسی نوشته(ما تلاش میکنم field جستو جوی خود را پاک کنیم یا یک دسته دیگر از لیست کشویی را باز کنیم) مشکلش چیه؟
    منداشتم گرفیک بازیرو میاوردم پایینروی800.600.85Hz زدم که تنظیم شود یک دفعه صفحه خاموش روشن شدواین نوشته امد ULKOPUOLELLA.54.6KHZ/ 85HZصدامیاد اما تصویر نماد
    ن

    سلام من دوتا دو و استیم رو پاک کردم استیم رو دوباره نصب کردم الان وقتی میخوام از طریق استیم دوتا2 رو نصب بکنم میگه بازی شما نیاز به درایو با سیستم NTFS داره و نمیتونه بر روی سیستم FAT32 نصب بشه در صورتی که سیستم درایو NTFS هستش لطفا کمکم بکنین
    سلام. آقا من همین مشکل را دارم. ولی دفعه اوله بازی رو نصب کردم. روی استیم پلی رو که میزنم یک لحظه توی taksbar آیکون بازی میاد و بعد میره. datacache هم نداره که بخوام کاری بکنم. ممنون میشم راهنمایی کنید
    salam man dota2 ro tu steam update kardam vaghti play midam in vasam miad : missing basic openGL v1.0 -> v2.0 required openGL functionality
    chikar konam lotfan rahnamaiim konid
    پاسخ:
    فارسی بنویسید لطفا
    برنامه open gl از ملزومات بازی هاست ... نصبه تو رایانتون ؟
    کد یادم نیست , وقت هم ندارم ببخشید 
    میتونید از یوتیوب یا سایت استیم جوابتونو پیدا کنید .
    Salam, vaght bekheir.  man ye moshkeli jadidan vasam pish omade nemidonam chera nemizare find match konam to dota2.. hamchin errori ro mide
    Disconnect from server
    Check your internet connection. Unable to download the network configuration from CDN.

    mishe komakam konin

    سلام. من هم مثل شما همین مشکل رو دارم که موقع پلی کردن بازی با این عبارت رو به رو میشم updating dota 2/ preparing to launch dota 2 ...
    و در ضمن کادر زیریش هم اگه مربط به دانلود باشه تکمیل نمیشه و در آخر سر این عبارت میاد:steam-error/an error occurred while updating dota 2 (content servers unreachable)/ see the steam support site for more infomation من همچنین از مسیری که در بالای صفحه طکر کردید هم رفتم اما مشکلم برطرف نشد لطفا راهنماییم کنید. مچکرم
    با سلام من بازی دوتا۲ رو از استیم دانلود کردم ولی میرم داخل دوتا و میخوام بازی انلاین کنم اکست رو میزنم ولی تو بازی نمیره مینویسه connectengاگه کسی راحلی داره به من بگه دمتون گرم
    پاسخ:
    سلام
    یا اون موقع که شما وارد دوتا 2 شدید سرور مشکل داشته یا اینترنت شما مشکل داره
    Salam.
     man Vaghti Finding Mach Ro ke miZanam Hich Etefaghi nemiufte. Lotfan agar midonid Begid MerC
    پاسخ:
    معمولا وقتی اپدیت داشته باشه و یا کانکشن(اینترنت) مشکل داشته باشه بازی فایند نمیشه .
    سلام خسته نباشین
    من امروز دوتادو رو دانلود کردم
    وقتی play رو میزنم بازی اجرا میشه صداش هم میاد ولی تصویر نمیاره فقط شکل موسم عوض میشه ولی تصویر بازی نمیاد
    آیکون بازی هم رو taskbar میاد.لطفا راهنماییم کنین.
    پاسخ:
    توی استیم از سمت چپ روی بازی کلیک راست کنید 
    1-properties
    2-Local files
    3-verify integrity of game files
    اگه ناقصی در فایل های دوتا 2 باشه دانلود میکنه 

    گرافیکتون رو هم آپدیت کنید
    میشه عکس قسمت VERIFY INTEGRITY OF GAME CACHE دقیقا کجا قرار دارد قبلان هم یکی گفت جواب ندادی فقط از یه سایت دیگه کپی گرفتی گذاشتی

    پاسخ:
    سلام
    ببخشید چند مدت نبودم .
    پست بعدی عکس میزارم .
    سلام داشتم دوتا رو بازی میکردم اشتباهی دایرکت اکس ۹ رو به 11تغییر دادم 
    اومدم بیرون وقتی خواستم دوباره برم بازی کنم این ارور رو داد
    CRenderDeviceMgrDx11::lnit0:
     Failed to create Dx11 render device 
    ممنون میشم کمک کنین
    پاسخ:
    سلام
    پست بعد جوابتونو میدم .
    سلام خسته نباشید من میخوام بازی کنم وقتی پلی میدم بعد ویتینگ اکسپت ک میاد اکسپت میکنم کانکتین میشه بعد توی بازی نمیره هردفعه هم دوتا منو 1 ساعت جریمه میکنه نتم هم سرعتش خوبه همه جا میرم هورد مد بازی میکنم بات مچ میرم تک ب تک میرم ولی تو بازی نمیره 5 به 5 چرا میشه کمکم کنید بگین مشکل از چی میتونه باشه

    پاسخ:
    این مشکل بیشتر شبیه باگ هستش و خیلی از دوستام از جمله خودم بهش دچار شدیم اما به راه حلی نرسیدیم 
    به ناچار از اینترنت موبایل برای بازی استفاده کردیم . گرچه بعد یه روز مشکل حل میشد *-*
    سلام ی سوال داشتم قبلن با نت گوشی میرفتم دوتا دو بازی میکردم اوکی بود الان ولی نت از ی شزکا خریدم موقع ک میخاد accept بخوره پیغام estaplishing coneect میده رو low netam گذاشتم درست نشد راهنمایی کنید لطفا

    سلام اقا من دوتام مشکل نداشت و بازی میکردم تا وقتی رفتم تو قسمت تنظیمات صفحه بازی بخش video صفحه بازی رو از windows به fullscreen تعغیر دادم بعد از بازی پرید بیرون نوشت failed to reset d3d9 هر موقع میزنم همین نوشته میاد بازیم پلی نمیشه لطفا کمک کنین
     salam khaste nabashid. bebakhshid  man vagti mikham ba dosan to chanel beharfam errore console mide chikar konam?
    من بازی رو دانلود کردم از استیم اما تا میره تو بازی یهو میاد بیرون
    AGHA RASTESH MAN DOTA 2 RA DL KARDAM AZ STEAM BADESH KE DOTA2  RO PLY MIKONAM STEAM BASTE MISHE  VA DOTA 2BAZ NEMISHE BAYAD CHIKAR KONAM?

    VERIFY INTEGRITY OF GAME CACHE این گزینه تو کدوم قسمت میتونم پیداش کنم؟؟
    سلام من دوتا رو اپدیت کردم اما وقتی که میخوام بازش کنم این ارور رو میده :
    :()lnitsteam
    !game info file does not specify a steam app id
    دوتا رو باز می کنم ارور میده مینویسه که steam client not found
    چی کار باید بکنم؟
    من وقتی توبازی میرم بازی اپدیت نمیشه میگه برو بیرون دو باره بیا تا اپدیت بشه
    اقا هرکی دوتا از لیست گیم هاش حذف شده بره اینجا Dota2.com رو گزینه ply dota 2 b
    بزنه بعد play games رو بزنه و گزینه سمت چپی بعدم خودش ردیف میشه
    پاسخ:
    سپاس از سوال و جوابت :D
    سلام اقا من کلا دوتا از بازی های استیم حذف شده چیکار کنم؟؟
    با سلام من دیشب که دوتا بازی میکردم وسط بازی انلاین اومدم بیروناین کار رو قبلا هم انجام دادم و الان وقتی میرم داخل استیم گوزینه ی بازی دوتا حذف شده و روی صفحه ی استیم نیست                  لطفا راهنمایی کنید با تشکر
    پاسخ:
    متوجه نشدم دوست من .
    Salam man chand vghte k dota ro pc nemiad bala miram too steam play ro mizanam  vali bazi balanrmiad bala miad vali roo safhe steam hastam faghat ye khate meshki bala samte chape monitor miad lotfan bginchekar konam
    پاسخ:
    از پایین باید که آیکون دوتا 2 ظاهر بشه , اگه رو اون کلیک کنید به درون بازی هدایت میشین .
    slm  man vaghti mikham vared bazi sham aval kar mizane conect with net work har cheghad ham vaymisam nemire to bazi. lotfan age baladin rahnamiyi konin be email am javab bedin
    پاسخ:
    خواهشن فارسی تایپ کنید و این که فعلا امکان جواب دادن با ایمیل نیست .
    دمت گرم داداش. درست شد.
    پاسخ:
    خواهش میشه .
    وقتی می خوام دوتا ۲ نصب کنم ارور میده ومیگه باید بری استیم ساپورت.دقیقا چی کار کنم درست بشه.راهنمایی کنید.
    پاسخ:
    متوجه نشدم اگه میشه عکس بگیرید و برام بفرستید
    سلام ببخشید من موقع ورود به دوتا دو با این ارور مواجه میشم  failed to start game (missing executable لطفا اگه میشه بهم راهنمایی کنید
    پاسخ:
    مشکل ساده ای هست , جواب در پست بعدی .
    سلام موقع آپدیت دوتا2 این ارور رو میده an error occurred while updating (corrupt download)
    پاسخ:
    سلام
    پاسخ در پست بعدی 
    موقع آپدیت دوتا2 این ارور میادcorrupt download)an error occurred while updating) چکار کنم
    سلام ببخشید من موقع اپدیت دوتا این ارور  رو  میده(corrupt download)an error occurred while updating
    پاسخ:
    پاسخ در پست بعدی
    سلام ببخشید واسه من این ارور را موقع اجرا میده steam clien not foundچیکار کنم بگید تو را خدا؟
    پاسخ:
    از استیم خارج بشید و از اول بازش کنید .
    استی رو پلی میکنم ارور میده

    پاسخ:
    باش
    سلام من وقتی پلی دوتارو میزنم مدتی صبر میکنم تا اکسپت بیاد ولی نمیاد راهنماییم کنید

    پاسخ:
    تا اطلاع دارم باید صبر کنید تا بیاد .
    سلام قسمت VERIFY INTEGRITY OF GAME CACHE دقیقا کجا قرار دارد ؟
    سلام من بعد دانلود بازی و آبدیت های اون وقتی میخوام بازی رو اجرا کنم ارور
     steam client not found میده من باید چار کنم
    سلام جدیدا یه لپ تاپ خریدم وقتی استیم رو روش نصب کردم و بعد از کلی اپدیت حالا که میخوام برم تو دوتا 2 ارور unable to find dairectX 3D میده باید چی کار کنم لطفا کمکم کنید.
    پاسخ:
    نرم افزار مورد نیاز بازی باید نصب شود 
    وقتی میرم تو بازی همون اولش ی عرور میاد میگه صدا قطعه و صدا ندارم وقتی بازی میکنم
    سلام من وقتی که میخوام بازی شروع کنم  روی گزینه play که میزنم ارور failed to start game میزنه باید چیکار کنم ؟
    ممنون میشم اگه راهنمایی کنید 
    پاسخ:
    جواب در پست بعدی 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی