توضیح تصویر

dota2guard مشکلات دوتا 2

این سایت در بر گیرنده تمام اطلاعات برای حل مشکلات کاربران گیمر در باب بازی دوتا 2 میباشد

dota2guard مشکلات دوتا 2

این سایت در بر گیرنده تمام اطلاعات برای حل مشکلات کاربران گیمر در باب بازی دوتا 2 میباشد

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

مشکل ارور بازی دوتا 2 , پاسخ نظر کاربران 2

پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷، ۰۶:۱۴ ب.ظ
1dota2guard
 
 
جواب بعضی از دوستان که سوال کرده بودن در مورد مشکلاتشون
 
 
 
1 - سلام 
داشتم دوتا رو بازی میکردم اشتباهی دایرکت اکس ۹ رو به 11تغییر دادم 
اومدم بیرون وقتی خواستم دوباره برم بازی کنم این ارور رو داد
CRenderDeviceMgrDx11::lnit0:
 Failed to create Dx11 render device 
 
 
جواب = از استیم سمت چپ روی دوتا 2 راست کلیک کنید 
 properties -)- GENERAL -)- Set launch options
مینویسید و اوکی میکنید      dx11-
 
 
 
 
یکی از دوستان عکس قسمت VERIFY INTEGRITY OF GAME CACHE رو خواسته بودن .... توی پست اصلی گذاشتم اینجا هم میزارم .
 
 
 
 
 
 
3 -سلام من زمانی که انتخاب هیرو تموم میشه بازی به طور خودکار بسته میشه اونم حدود هر 1 دقیقه
 
 
-اگه قبلا مشکل سخت افزاری نداشتین اول درایور گرافکتون رو آپدیت کنید
  1. -ممکنه مشکل با جواب سوال قبلی حل بشه  VERIFY INTEGRITY OF GAME CACHE
  2. -Appcache را پاک کنید
    • استیم روببندید
    • زیرپوشه appcache را در پوشه استیم پیدا کنید
    •  روی آن راست کلیک کرده و Delete را انتخاب کنید
    • در آخر برنامه استیم را به عنوان administrator اجرا کنید
    •  برای این کار روی آیکون استیم راست کلیک کرده و Run as administrator را انتخاب کنید.
 
 
 
 

نظرات  (۴)

مراحل رو انجام دادم باز 

سلام  زمانی که دوتارو پلی میکنم این ارورو میده

 

CRenderDeviceMgrDx11::lnit0:

 Failed to create Dx11

 

سلام  زمانی که دوتارو پلی میکنم این ارورو میده

 
CRenderDeviceMgrDx11::lnit0:
 Failed to create Dx11 render device 
 
و این کارم کردم رفع نشد ممنونمی م راهنمایی کنید.
properties -)- GENERAL -)- Set launch options
      dx11-
 

من بازی دوتا 2 میره تو می تونم هم به صورت افلاین با بات ها بازی کنم ولی یه مشکلی خورده وقتی پلی دوتا رو میزنم و می زنم که انلاین بازی کنم نمیره تو و دوباره هر چقدر میزنم روی پلی دوتا 2 نمیره     و همین تور اون قسمت که دوستات میتونی توی منو دوتا2 اد کنی و با اونها پلی بدی منو زده افلاین در صورتی که من انلاین هستم!                      باید با فیلتر شکن برم تو دوتا 2؟ توی کدوم کشور بزارم؟ چیکار کنم بتونم انلاین پلی بدم

نظرات خصوصی جواب داده نمیشود .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی