توضیح تصویر

dota2guard مشکلات دوتا 2

این سایت در بر گیرنده تمام اطلاعات برای حل مشکلات کاربران گیمر در باب بازی دوتا 2 میباشد

dota2guard مشکلات دوتا 2

این سایت در بر گیرنده تمام اطلاعات برای حل مشکلات کاربران گیمر در باب بازی دوتا 2 میباشد

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

چگونه با دوستان خود دوتا 2 بازی کنم ؟

يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۲۷ ب.ظ

سلام 

بعضی از کاربران دوست دارند تا با هم زبان و دوستان خود بازی کنند 

برای این کار با ما همراه باشید ...


دوتا 2, مشکلات دوتا 2



وقتی وارد بازی میشوید، در سمت راست قسمتی برای چت تعبیه شده ، که برای چت کردن باید به یک روم بروید. برای رفتن به روم سایت دوتا۲ ابتدا روی علامت مثبتی که در تصویر مشخص شده کلیک کنید.


dota-2.blog.ir


در کادر جستجو که کنار اون علامت ذره بین هست ، آدرس iran رو تایپ کنید. توجه کنید که روم های همنام شاید وجود داشته باشد شما رومی (اتاق) که دوست دارید انتخاب کنید و روی گذینه Join کلیک کنید.


dota-2.blog.ir


همونطور که می بینید وارد روم شدید و لیست دوستانتون رو در سمت راست مشاهده می کنید میتونید با دوستانتون گفتگو کنید، به بازی دعوت کنید و با هم تبادل آیتم کنید.

برای دعوت به بازی هم روی اسم شخص مورد نظر راست کلیک کنید و Invite to party را کلیک کنید. توجه داشته باشید که در سمت راست نمی شود روی اسمی راست کلیک کرد فقط کسانی که چت می کنند میتوانید دعوت کنید !


اگر سوالی وجود داشت در قسمت نظرات بپرسید .



  • GՐ૯૯Ո КΞЏ

نظرات  (۶)

سلام میشه بدونم چرا هر پیامی میفرستم دو تا دو بهم یه چیز در باره لیمیت میگه تازه نصبش کردم گوشیم رو هم بهش وصل کردم

بازی سه تا ۳ اومده؟

سلام میخواستم بدونم راهی برای وصل کردن دو تیم بهم وجود داره؟

 

پاسخ:
منظورت از وصل کردن به هم چیه ؟
اگه میخواید بازی کنید باید برید لابی
سلام من یه دوتا بازم میخوام بدونم چرا همه می گن این جا چرت و پرت زیاد می گن خجالت بکشین 
Mericel
سلام داش چرا وقتی واسه دوستم درخواست جوین پارتی میفرسم واسش نمیره؟
پاسخ:
سلام
دادا تا میدونم درخواست پارتی دادن ربطی به لیمیت بودن اکانت و ...  نداره پس نباید مشکلی باشه .
سلام من می خوام با پسرعموم دوتا ۲بازی کنم فقط من اون بهم میگن چی کار کنم مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی