توضیح تصویر

dota2guard مشکلات دوتا 2

این سایت در بر گیرنده تمام اطلاعات برای حل مشکلات کاربران گیمر در باب بازی دوتا 2 میباشد

dota2guard مشکلات دوتا 2

این سایت در بر گیرنده تمام اطلاعات برای حل مشکلات کاربران گیمر در باب بازی دوتا 2 میباشد

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

مشکل ارور بازی دوتا 2 , پاسخ نظر کاربران

جمعه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۴۹ ب.ظ

1dota2guard

سلام 
در مدتی که نبودم کاربران نظرات زیادی برام ارسال کردن , خوشحال شدم .
در جواب بعضی از مشکلات دوستان 
که مشکلات فقط یکی دو نفر نیست .

 

 

Steam Client Not Found Error

 

 

در مورد این مشکل باید از استیم خارج بشید ( به صورت کلی) و از اول بازش کنید , مشکل درست میشه 

 

 

Failed to start the game

 

1 : از استیم به طور کلی خارج بشید 

2 : باز کردن استیم از طریق run as administrator

3 : مشکل حل میشه Q-Q

 

 

 

 

و در مورد ارور هنگام اپدیت با عوض کردن سرور دانلود این مشکل حل میشه

 

An error occurred while updating Dota 2 / corrupt download

 

1 : از تب استیم انتخاب گزینه settings / downloads

2 : انتخاب سرور از تب download region

 

 

 

مشکلی داشتید حتما سوال کنید 

منتطر نظرات شما هستم .

 

تا تیر 99 بلاگ تعطیل است

نظرات  (۵۳)

سلام برای من این ترور میده تازه نثبش مردم به بارم ریستش مردم اما نشد

Valve anti-cheat was unable to verify that your machine is secure.failure to fix this may result in the inability to play online.آقا قلبم اومده تو حلقم تورو خدا کمک کنید

سلام ، عدد کاند های من داخل بازی روی عدد ۱۲۰ گیر کرده است چیکار باید بکنم تا درست بشه و به کجا باید پیام بدم؟ به ساپورت استیم پیام دادم و گفت به ما ربطی نداره

you will only be able to play single draft games in the low priority matchmaking pool due to abandonig games or reseiving excessive reports .singel draft victories remaining 4

سلام از بازی چند بار نت قطع شد اومدم بیرون این پیام اومده واسم الان بازی نمیتونم بکنم

  • امیر حسین
  • برا من ارور Cpackedstore::testhashchungfrastion():

    Content file d:\new folder\steamapp\common\dota 2 beta\game\dota\pak01.vpk is corrupt. Verify entegrity of games file

    میده چکار کنم

    درود فراوان

    من رو یه اروری ۱ هفته گیرم لطفا کمکم کنید

    An e error occurred while updating dota 2( invalid an up configration)

    سلام

    میخواستم بدونم مشکل این متنی که میاره چیه تو بازی دوتا ۲

    a game file appears to be missing or corrupted. in the steam client go to the game's properties. in the local files tab select verify integrity of game cache to have steam double-check the game's installation.

    سلام بعد آپدیت بازی وقتی رو بازی دوتا کلیک میکنم ارورinvalid app figuration

    میده میتونید کمک کنید

    سلام. من وقتی find match میاد و اکسپت میکنم داخل بازی نمیرم و منو از مچ میندازه بیرون بعدشم بن میخورم ترخدا یه راه حل بم بگین

    سلام من نمیتونم تو بازی تایپ کنم هر بار تایپ میکنم این ارور رو میده other player may unable to hear you... مشکلش چیه

    سلام اقا خسته نباشید من از ۳ ۴ روز پیش هست که اکانتم وقتی play dota رو میزنم بعد find match روکه میزنم این ارور رو میده  match making 

    single draft is the low priority punish mentt pool چه کنم ممنون میشم  به من کمک کنید

    سلام من بازیو اپدیت میکنم بعد ارور corrupt disk میده باید چیکار کنم ؟

     

    سلام وقت بخیر

    استیم باز میکنم میاد بالا اونجای ک دوتارو میزنم پلی کنه ارروری به نام an error occurred while updating dota 2 (invalid app configuration) همچین ارروری میزنه هرکاری هم کردم نرفت داخل.

    لطفا حمراهی کنید

    سلام می خواستم ببینم چطوری از این مشکل رو درست کنم همیچین ارور:

    you will only be able to match in the low priority matchmaking pool due to abandoning games or receiving excessive reports. victories remaining :5

    اقا هرکی بلده یه کمکی بکنه . وقتی میرم تو گیم تو فایند کر ن همش میگه unable any region هیچ سروری کار نمیکنه واسم . یه بارم پاک کردم بازیو یه بار دیگه نصب کردم نشد . نتم تو بقیه بازیا خیلی خوب کار میکنه ولی هی دوتا 2 می گه unable any region plz check your net . هرکی بلده کمک کنه😞😞😞

    پاسخ:
    سلام
    مشکل احتمالا از اینترنت ایران و تحریم بودنمون هست 
    فعلا شما میتونید با vpn مشکلتونو حل کنید ... تو توضیحات گفته بودم .
    یا از اینترنت سیمکارت استفاده کتید .

    سلام ، اونایی ک مشکلشون حل نشده ب سایت رسمی دوتا 2 ایران سر بزنند.

    https://dota-2.ir/

    پاسخ:
    جایی برای مشکلات کاربران توی سایت ندیدم !؟

    من وقتی میرم تو بازی 

    بعضی وقت ها وسط گیم ۴ ، ۵ ثانیه خشک میشه هیچی تکون نمیخوره میشه بگین مشکل از چی می‌تونه باشه تو گیم هم fps م دوره بره 60 هست ping م هم از ۱۰۰ تا ۱۵۰ هستش 

    لطفا راهنمایی کنین 

    پاسخ:
    فریض شدن اینطوری ربطی به اینترنت نداره 
    مشکل نرم افزاری یا سخت افزاریه

    من رو region میرم همرو میزنه calculating بازیو هم میخام فایند کنم نمیشه رو همون فایند مچ میمونه چیکار کنم؟

    پاسخ:
    لینک

    آقا من نته گوشیمو وصل میکنم ب کامپیتور و وقتی میرم ت بازی استارات میکنم استارات نمیشه رو همون حالت پلی دوتا میمونه و هر چیم. میزنم روش نمیشه اصلا قفل میشه چون با نته گوشی میرم. اینجوری میشه؟ هر کاریم ک کردم درست نشد

    پاسخ:
    لینک

    سلام وقت بخیر 

    من روی گزینه play dota که سبز هست میزنیم میریم تو بازی میزنم ولی کار نمیکنه دیگه

    ارور نوشته که 

    Check how many wins you need for new medal boostorenet/mmr

    اقا من ۱۰۰ ساعت بازی مو کردم ولی میزنه شماره تلفن میخواد باید چیکار کنم

    پاسخ:
    از قبل باید اد میکردین خوب !

    سلام من میرم توی دوتا 2 بعد میرم توی بازی جایکه باید هیروتو انتخاب کنی همونجا گیر میکنه دیگه هم نمیشه کاریش کرد کمک

    سلام. TBD چیه?هی میگن 10تا باید بازی کنی تا رنکت باز بشه

     

     

    س

     

     

    An error occurred while updating Dota 2

    داداش بعد اینکه اپدیت کردم این ارور رو میده ریجن هم عوض کردم فایده نداره چیکار کنم؟

    سلام خسته نباشید

    وقتی داخل بازی میشم این ارور رو مشاهده میکنم

    connected to the dota 2 game coordinator logging in

    چنتا راهکار بود تو اینترنت انجام دادم ولی باز درست نشد

    ممنون میشم کمک کنین

    agha salam alan ye 2 mahi mishe ke  Error  Ping FAIELD daram ke na ejaseh mide  bazi kard na gami watch kard  JElo hame  region ha  ghermez NEVESHTE PING Failed  rah hali darin  >??>?

     

  • امیر عابدی
  • سلام ببخشید من شمارمو برای رنک پلی بازی کردن دادم 

    اما درس نمیشه همش میگه باید ۱۰۰ ساعت بازی کنی

    پاسخ:
    داداش 
    محدودیت رنک 100 ساعت بازی هستش که باید کامل کرده باشی 
    بعدش باید شماره موبایلتو بدی .... تا میدونم یه 15 تا 30 روز هم برای اون محدودیت هست  .

    من استارت دست رو که میزنم یه ذره که اون دایره روی استارت  میچرخه یهو یه ارور میده اینجوریmatchmakng چیکار کنم

    پاسخ:
    ارور matchmakng از خود بازی نیست
    یا سرور ها مشکل دارن که خیلی کم پیش میاد
    یا مشکل از اتصال اینترنت هست ... اینترنت خودتون رو چک کنید .

    سللم من قبلان رنک بازی می کردم  ولی از این اپدیت اخر نمی توانم میزنه(none of the selected  regions is allowed in ranked matchnaking) همه مود هارو امتحان کردم همه سرور هارو هم همین طور  .در روز چند بار میشه رنک بازی کرد محدودیدت داره. لطفا جواب ایمیل کنید

    سلام خسته نباشید .من ۱۰۰ بازی رو پر کردم ولی نمیشه تو رنک پلیی داد و تو پارتی ها که چت میدم ثبت نمیشه.شماره ام رو هم ثبت کردم ولی واسه رنک ارور machmaking mide و برای چت تو پارت ارور .A dota2 registered phone number or a non-limited account are required to participate in this channel

    پاسخ:
    سلام داداش گلم
    100 بازی نیست 100 ساعت بازی هست .
    برای چت کردن تو کادر سرور ها باید بالای 5 دلار رو اکانت استیمت فعال کنی تا حل شه  .

    سلام برا من این ارور رو میده: you will only be able to mach in the low priority matchmaking pool due to abandoning games or receiving excessiver reports. Victories remaning:5. و وقتی که میرم تو و هیرومو هم انتخاب میکنم برام مینویسه که loading vairus screen و تقریبا بعدا ۱۰ دقیقه میاره ولی همه لفت میدن بدا همین بَن میشم

    پاسخ:
    سلام داداش 
     ارور اول میگه بن شدی و باید 5 تا گیم تو مود سینگل دریفت بازی کنی و ببری تا حل شه .
    ارور دوم هم خیلی اعصاب خورد کنه و من احتمال میدم مشکل از اینترنت باشه چون خودم وقتی اینترنت گوشیمو به جای اینترنت خونه به لپتابم وصل کردم حل شد .
    1-احتمال زیاد از تایم اوت داشتن اینترنته 
    2-درایور کارت گرافیک قدیمیه : آپدیت کن به آخرین ورژن
    3-فایل های دوتا آسیب دیده .... برو به تنظیمات دوتا 2 به این صورت که روی دوتا 2 راست کلیک کن بعد 
    properties----->local files------>verify integrity of game files
    صبر کن تا تموم شه

    سلام اگه میشه منو راهنمایی کنید تا مشکلم حل بشه لطفا. وارد بازی که میشم تو قسمت واچ که میرم مشخصات واچ رو واسم نمایش نمیده نوشته waiting for game data. داخل بازی میرم هیچ مشکلی ندارم خیلی راحت بدون لگ بازی میکنم ولی قسمت واچ واسم اینطوری شده منم علاقه زیادی به واچ نگاه کردن دارم 

    پاسخ:
    انگار از خود استیم , ایران مورد عنایت قرار گرفته البته فقط برای بعضی نقاط ایران و بعضی ips ها (شرکت های که اینترنت میدن) اینطوریه .
    خوب با یه ip چنج کردن میتونی مشکل رو حل کنی . یا استفاده از قند شکن که رو پینگ هم تاثیر میزاره و پیشنهاد نمیشه .
    باز اگه نتونستی مشکل حل کنی بگو بیشتر راهنمایی کنم

    از زمانیکه دوتا اپدیت 2020 داداه اخر بازی باگ میشه و وقتی بازی تموم میشه بیرون میاد ولی سیف تو لیو میشه و امکان برگشت نیست و بازیرو تو متچات حساب نمیکنه

    پاسخ:
    سلام نگران نباش شما از بازی خارج بشد ... منتها بعد از مدتی اون mmr که کسب کردید یا از دست دادین اعمال میشه ... یا میتونید بازی رو ریاستارت کنید تا اعمال شه 
    باگ باشه یا مشکل اینترنتی ....چیز مهمی نیست .

    سلام

    ارور 

    none of selecting region  allowed in  to rank match

    پیام ها رو خوندم گفته بودین ناحیه عوض کنم

    نت عوض کنم

    ریست هم کردم

    درست نشد ؟

    سلام وقتی میخوام تو chanel پیام بدم این ارور رو میده

    You must have a phone number registered with dota 2 to chat in public chat chanel

    من قبلا شماره تلفنمو توو استیم ثبت کردم الانم راحت رنک بازی میکنم ولی این چه اروریه آخه، وقتی شماره تلفنم ثبته و میشه رنک بازی کرد؟؟؟!

    لطفا کمکم کنید، ممنون 

    پاسخ:
    29 اردیبهشت :D
    احتمالا تا حالا مشکلت حل شده اگه نه باز پیام بده تا کمک کنم 

    وقتی تو ارکید میزنم یه مودیش دانلود شه دانلود نمیشه و ورک شاپمم دانلود شده

    پاسخ:
    متوجه نشدم

    سلام من وقتی میخوام تو بازی یا چنل صحبت کنم این ارور را میده

     No one hears you. The behavior score in the your last behavior report has fallen below %s1 and your communication privileges have been temporarily revoked

    پاسخ:
    میگه تو بازی حرف بدی زدی یا ریپورت شدی ... حالا نمیتونی چیزی بنویسی یا درواقع ...کسی حرف شما را نمیبیند .
    بعد یه مدت درست میشه ... سعی کن تو بازی فقط رو بازی خودت تمرکز کنی .

    سلام من قبلا تو خود بازی مینونستم چت کنم یعتی تو محیط ۱۰ نفر ک بازی میکنیم  چند بار ریپوت شدم الا نمیتونم‌پیام بدم

     

    سلام من وقتی که باانترنت داخل بازی دوتا مبشم ومیرم که اینترنتی بازی کنم یه ارور میده ولی قبلا اینطوری نبود

     

    پاسخ:
    سلام عزیز دل
    ببین داداش ... من که با علم غیب مشکل حل نمیکنم !
    یه عکسی , متنی , چیزی از ارور بزار تا بفهمم مشکت چیه .
    برا این سوالت میتونم بگم داداش تو بازی یه مشکلی داری ... حلش کن بعد میتونی بازی کنی :D

    سلام خسته نباشید من قبلا رنک به راحتی بازی میکردم اما از دیشب یعنی ۲۸/۱۲ ارور none of thw selected regions is allowed in ranked machmaking میده ریجنامو دست نزدم همیشه رو دبی هند و اسیا بوده تورو خدا کمک کنین دارم دیوانه میشم لطفا لطفا بقیه دارن راحت پلی میدن چرا من ریستارت کردم نشد لوگ اوت کردم نشد unrank میشه پلی داد رنک نمیشه لطفا کمممک

    پاسخ:
    سلام
    داداش ریجن یا منطقه رو عوض کن و امتحان کن ... مثلا فقط اسیا یا اروپا .
    از یه اینترنت دیگه استفاده کن .
    اگه میشه یه عکس بفرست از مشکلت !

    هفته پیش ثبت کردم شمارمو ، چند ماهی بود سر نزده بودم به استیم بعد یه شماره جدید دادم هر روزم میرم verify میکنم نمیزارم به اون 29 روز اتمامش برسه ، تو خود بازیم RANK بازی میکنم مشکلی ندارم ولی وقتی تو گلوبال چت  میخام چت کنم این ارور میده

    "A dota2 registered phone number or a non-limited account are required to participate in this channel. "

     

    پاسخ:
    • عزیزم این که تو چت نمیتونی حرف بزنی مربوط به لیمیت بودن اکانتت هست که باید 5 دلار یا بیشتر برا اکانتت بگیری و فعال کنی
    • اکانتت لیمیت هستش یا قبلا از لیمیت در آوردیش ؟
    • اگه میتونی رنک بازی کنی مشکل از شماره همراه نیست .

    سلام خسته نباشید

    من شماره تلفنم تو استیم ثبت کردم و veify شده ، ولی وقتی وارد بازی میشم نه تو رنک میتونم برم میگه شماره شما ثبت نیست هم اینکه میخام چت کنم میگه شماره تلفنتون رجیستر نشده،  با ف**لتر شکنم میرم فرقی نمیکنه ، ریجن استیمم آمریکاس 

    خداییش یه راهی جلو پام بزارید کلافه شدم

    پاسخ:
    1. چند مدته شماره تلفنتو ثبت کردی ؟
    2. تازگیا که شمارتو تغییر یا پاک نکردی ؟
    3. اروری که میده چیه ؟ یه عکس بفرست .

    سلام. 

    دوتای من هر از چند گاهی یه دفعه میپره بیرون. 

    البته سابقه نداشته که توی بازی باشم و این اتفاق بیافته ولی بوده که 

    هیرو رو پیک کنم و بندازه منو بیرون. 

    اگر میدونید مشکل چیه لطفا راهنماییم کنید ممنون ❤️

    پاسخ:
    دوست عزیز سلام
    اولین دلیل ممکنه بخاطر ضعف سیستم شما باشه .
    اگه سیستم ضعیف هست , تنطیمات حتی رزولوشن رو پایین تر بیارید 

    اگر سیستم خوبی دارید باید گرافیک و اگه شد cpu را از task manager روی بازی رو حداکثر بزارید .
    2 تازگیا اقدام به نصب آپدیت های فرعی بازی نکردید ؟ (اپدیت support ...)
    3 برنامه های ضروری بازی حتما باید نصب باشد .
    4 قسمت اخر این مطلب هم سر بزنید اینجا
    5 من خودم همچین مشکل هایی رو دو سال پیش با ویندوز 10 داشتم که نتونستم کاریش بکنم و مجددا ویندوز 7 نصب کردم .
  • محمد جواد
  • سلام من میرم داخل بازی کاملا بازی بدون لگ با بالاترین کیفیت پلی میشه اما یه بار دکمه ی فایند مچ رو میزنم خاکستری میشه و اصلا کار نمیکنه تو قسمتregionوصل نمیشه لطفا بگید چیکار کنم خواهش میکنم

    پاسخ:
    در یک پست جدید پاسخ داده شد

    salam man zamani ke mikham to bazi ya chanel sohbat konam in error ro mide
    post Game): No one hears you. The behavior score in the your last behavior report has fallen below %s1 and your communication privileges have been temporarily revoked
    faghat mitonam wiss bedam lotfan komakam konid

    پاسخ:
    فارسی بنویسید 
    salam man dota2 ro tu steam update kardam vaghti play midam in vasam miad : missing basic openGL v1.0 -> v2.0 required openGL functionality
    chikar konam lotfan rahnamaiim konid
    پاسخ:
    فارسی بنویسید لطفا
    برنامه open gl از ملزومات بازی هاست ... نصبه تو رایانتون ؟
    کد یادم نیست , وقت هم ندارم ببخشید 
    میتونید از یوتیوب یا سایت استیم جوابتونو پیدا کنید .
  • امید محرابی
  • سلام خسته نباشید من وقتی از استیم میزنم رو دوتا 2 بدون اینکه اپدیت کنه میره تو بازی بعد تو بازی میگه اپدیت لازمه لطفا دوتا 2 را ببندید و سیستم خود را ریستارت کنید هر کاری کردم نشد تو رو خدا کمکم کنید
    اومدم بیرون از استیم با ران از ادمینستور هم رفتم تو مشکل حل نشد
    اگه میشه حواب را برام ایمیل کنید .
    ممنون
    سلام ، من دیروز بازی دوتا رو نصب کردم و بدن مشکل رفتم توی بازی  و بازی کردم اما وقتی امروز خواستم برم تو بازی هشدار داد که بازی لانچ نشد و دوباره زد باید نصب کنم  حالا چه کار کنم ؟؟؟؟؟ تورو خدا بگید حجم بازی زیاد بود دهنم سرویس شد تا دانلود کردم 
    سلام من زمانی که انتخاب هیرو تموم میشه بازی به طور خودکار بسته میشه اونم حدود هر 1 دقیقه
    پاسخ:
    سلام 
    توی پست بعدی سعی میکنم چند نکته بگم و راهنماییتون کنم .
    سلام خسته نباشید. وقتی میرم تو بازی میخوام برم بازی کنم همش مینویسه سرور دیسکانکت  مشکل از کجاست؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    مشکل اینترنته ولی ریشه اصلیشو نمیدونم 
    در کل من هر وقت اینطوری میشد با اینترنت ایرانسل وصل میشدم و مشکلم حل میشد .
    سلام من چند وقته که این مشکل رو دارم 

    در هر ماه دوتا 2 همیشه از استیم پاک میشه بعدش که مجبور میشم دوباره بازی رو نصب کنم ولی بازی هنوز تو استیم هست 
    لطفا راهنمایی کنید

    سلام من بازی رو با گوشی دانلود کردم و با راهنمایی از سایت ها در پوشه gamesteam.steamapps.commonکپی کردم و تو استیم میانبرش رو ایجاد کردم و اجرا میشه ولی اینترنت نداشتم و آفلاین بازی میکردم و الان که اینترنت گیر آوردم وقتی تو normal match یا lobby بازی میکنم وقتی در حال لود صفحه انتخواب هیرو هست دیسکانکت میشه و ارور server uses different classرو میده و وقتی ری کانکت میزنم دوباره همینطور میشه 
    سلام من وقتی تو بازی میرم بازی اپدیت نمیشه میگه برو بیرون دوباره بیا تا اپدیت شه منم این کار رو میکنم ولی بازم نمیشه لطفا یه راه بگید
    پاسخ:
    دوست عزیز 
    اگه درست متوجه شده باشم شما وقتی درون بازی هستید ارور اپدیت دریافت میکنید و وقتی از بازی بیرون میرید تا اپدیت کنید , خبری از اپدیت نیست !!
    احتمال زیاد با این کار مشکلتون حل بشه اگه نشد بگید تا بیشتر در این مورد تحقیق کنم .

    1 : خارج شدن از استیم به طور کلی 

    2 : باز کردن استیم از طریق run as administrator

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی