توضیح تصویر

dota2guard مشکلات دوتا 2

این سایت در بر گیرنده تمام اطلاعات برای حل مشکلات کاربران گیمر در باب بازی دوتا 2 میباشد

dota2guard مشکلات دوتا 2

این سایت در بر گیرنده تمام اطلاعات برای حل مشکلات کاربران گیمر در باب بازی دوتا 2 میباشد

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

مشکل هنگ کردن بازی دوتا 2

شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۳۹ ب.ظ

مشکل هنگ کردن بازی : بعضی مواقع داخل بازی دوتا 2 سیستم هنگ میکنه


انجمن تفریحی و سرگرمی وب فان

 

اول این که رایانه شما حدعقل سیستم مورد نیاز بازی رو باید داشته باشه .


حدعقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows XP / 7 / Vista – 32-64 bit
RAM : ۱ GB for XP / 2GB for Vista and 7
Processor : Pentium 4 3.0GHz
Graphics : GeForce 6600 – Radeon X800 GT – DirectX 9.0c
Hard Drive : At least 9 GB

همچنین باید بازی رو به کارت گرافیکتون بشناسونید . (اگه نمیتونید بگید تا راهنمایی کنم ) 



حالا بعضی وقتا هم بازی میگیره ( لگ داره )اونم بخاطر پینگ بالای اینترنت ایران هست .چاره چیه ؟!!


1 : سرعت اینترنت شما باید بالا باشه ( البته خیلی ارتباط مستقیمی نداره )

2 : سرویس کاهش پینگ خریداری کنید

3 : از شرکت هایی که با سابقه بهتر در زمینه پینگ خدمت رسانی میکنن اینترنت بگیریم . ( میدونید دیگه قضیه DNS بهتر و پینگ بهتر ... )

4 : بازی رو ولش کنیم کلا ... بیخیالش شیم ............. والا !!!!! میخوای معتاد بشی ؟؟؟!!


در کل با پینک پایین 200 میشه خیلی راحت بازی دوتا 2 رو پیاده کرد .



  • GՐ૯૯Ո КΞЏ

نظرات  (۱۶)

سلام من بازی روون بالا میاد ولی وقتی که متچ استارت میشه انقدر دیر لود میکنه که بن میشم چیکار کنم؟ 

cpu i5 8250

ram 8

gtx 1050 

laptob

سلام خسته نباشید 
من گیم نت دارم . دوتادو وقتی روی سیستم ها بازی میکنند وسط بازی یه دفعه 3 یا 4 ثانیه فریز میشه بعد درست میشه رو یه سری سیستم ها 1 بار تا 2 میشه روی یه سری دیگه خیلی این اتفاق میفته مشکل از چیه از امسال این جوری شده کمک کنید اگر میدونید مشتری هام ناراضی اند 
عصابم به خدا خورد شده

 

من بازی رو تاره نصب کردم فقظ  cpu :2.50 GHz هست وقتی وارد گزینه انتخاب هیرو میشم اشاره گر کار میکنه اهنگ هم پلی میشه ولی خود بازی هیچ کاری نمکنه پینگ هم 150 هست مشکل از چیه راه حل دارخ یانه . تشکر

سلام  مشکل موس دارم به این صورت که در حالت دمو موس کار میکنه ولی بازی هرچی کلیک میکنم هیرو اصلا حرکت نمیکنه یه دفعه اینجوری شد باید چکار کنم ؟؟؟

 

پاسخ:
سلام
به نظر یه باگه 
احتمالا مشکل از برنامه ارتباطی نظیر دیسکورد باشه ... اگه همچین برنامه ای در دکستاپ فعال هست ببند و از اول امتحان کن 

اقا بعد دو الی سه بار دوتا پلی کردن وسط حمله ماوس 3ثانیه نمیزنه مشکل چیه اینترنت خوبه ..

سلام من حدود دو ماهی میشه دوتا بازی میکنم دو روزه تا میرم تو بازی ویدیو اول بازی پلی میشه وقتی میره تو صفحه اصلی بازی یهو از بازی بدون هیچ اروری پرتم میکنه بیرون میره رو دسکتاپ از تو خود استیمم همون گزینش که خودش عیب یابی میکنه انجام دادم بازم درست نشد

چیکار کنم الان 

سلام

بعد از اپدیت سنگین هالوین خود بازی خیلی هنگی شده 

مشکل از کجاست؟

لطفا راهنمایی کنید 

پاسخ:
داداش از ضعف سیستم شما هست و فعلا کاری نمیشه کرد ... ولی فکر نکنم تو خود بازی اثر بزاره

سلام من دیروز بازیو ابدیت کردم ویدیو هاشو قبلا پاک کرده بودم روون بود باز تو ابدیتش ویدیو داشت اونارو هم کات کردم ولی بازم میرم داخل بازی روشان میاد اول صفحه فک کنم تیک بازیم از اونه اونو چطور پاک کنم؟
لطفا جواب بدین ممنون.

پاسخ:
بعد اینوانت بازی کمی سنگین شده , برای حل مشکل فعلا چیزی ندیدم ... پیدا کنم قرار میدم

سلام من توی صفحه لودینگ اسکرین بازی دوتا ۲ گیر میکنم یعنی از قسمت ورود بازی و خروج بازی توی طول بازی هم لگ نیستم فقط وقتی گیم find میشه بعد از pick ک میخام وارد بازی بشم یه دیقه اول بازی رو نمیبینم و موقع خروج هم دیر میاد بیرون ، ۲ ۳ روزا اینجوری شدم مشکل چیه؟!

پاسخ:
چیزایی که میگی به سیستمت ربط داره 
منتها شما پینگ و اینترنتی که استفاده میکنید هم بفرستید .

سلام خسته نباشین..من وقتی از استیم وارد بازی میشم چند ثانیه بعد کمی هنگ میکنه و میندازه بیرون چیکار کنم

سلام من دوتا 2 رو تا پارسال بازی میکردم هیچ مشکلی نداشت و الان توی بازی لگ میزنه  صفحه هنگ میکنه و تپیدنم چیکار   کنم ممنون از کمکتون

هر وقت میخوام برم تو مچ سا زمان پلی کردن دوتا لودینگ بسیار طولانی داره قبلا اینطور نبود و چند وقته اینطوری شده
سلام من حداقل دو روزی یک یا دو بار استیم رو آبدیت میکنم هر دفعه 150 یا 200 ابدیت میاد مشکل چیه جواب بدین لطفا 
سلام خسته نباشید
من لبتاب x550iu دارم
cpu:fx9830p  3.7GHz
VGA:rx460  4gb and r7 1gb
memory:16 gb
بازی رو حالت افلاین پر از لگ نمیدونم چی کار کنم اگ میشه راهنماییم کنید
پاسخ:
سلام
نمیدونم والا ...  لبتاپ شما میان رده هستش و باید که با تنطیمات متوسط جواب بده 
کیفیت رو در چه حدی میزاری ؟
از کدوم نوع دایرکست استفاده میکنی , اگه رو 11 هست بزار رو 9 .
اینم بگم که من با پینگ هم بازی کردم1ْ50
با سلام و تشکر فراوان میگم من سیستمم گیمینگه و قدرت بالایی داره و اینکه بازیرو هم به گرافیک اضافه کردم.
میگم من پنج روز بعد از اینکه بازیرو دانلود کردم هیچ مشکلی نداشت و راحت آنلاین بازی میکردم تا اینکه روز ششم وارد یک لابی شدم و از اون موقع وقتی اینترنت رو روشن میکنم و وارد بازی میشم بازی تا صفحه ی اول میاد سیستمم هنگ میکنه و هیچکاری نمیتونم بکنم ولی وقتی آفلاین میشم راحت بازی میکنم
پاسخ:
شرمنده دوست عزیز تا حالا همچین مشکلی پیش نیامده 
تلاشمو میکنم اگه سایت های خارجی چیزی پیدا کردم کمکتون میکنم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی